Oj, vad tiden går

Vipps, så var det redan onsdag! Som vanligt är det full fart mest varenda dag. 


Igår tisdag for jag upp till Ånge själv med Elke. Mirre har ju fotbollsträning på tisdagar, så jag sa att jag kunde åka upp själv. 

Det var andra gången igår, som hon var med i hoppgruppen. Som vanligt sköter hon sig som en stjärna. 😊Elvira tyckte hon kändes jätte fin. Nästa hoppning blir på tisdag igen. Det passar så bra för henne att vara med i  hoppgruppen och hon behöver ju träna nu när tävlingsdebuten närmar sig. 

I dag fick både Sune och Elke sig ett joggingpass. Elke var SUPER fin, nästan så jag trodde det var en annan ponny😜. Skämt å sido, men i galoppen var hon stadig i formen och lugnare i sprången. 

I morgon vilar Elke, men Sune ska jag känna lite mera på, än idag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0