Stolt och varm i hjärtat

....ja, det blir jag när jag ser och hör vad mycket Mirre tycker om Sune. 


Hon utvecklas hela tiden när hon rider honom och tycker verkligen SÅ mkt om honom. Det gör mig alldeles varm i hjärtat och så stolt över de båda två. ❤

Vi köpte Sune när han var två år och Mirre var endast ngn månad. De har växt upp samtidigt, även om det är sista åren Mirre ridit honom mer. I år är det nästan bara hon som rider honom. 

Till helgen är det tävling för de två igen. Då är det DM, Mirre kommer rida senior DM. Dessutom ska de rida en SM kval klass för första gången! 😊


Så här ser veckan ut för de två:

Månd: sune vilar
Tisd: lösgörande pass inför träning
Onsd: träning för Issa, på banan i Färsta.
Torsd: sune vilar. Mirre går ur 9:an! 
Fred: lösgörande pass 
Lörd: tävling Msv B , FEI junior program 
Sönd: Msv C 

Jag får äran att rida Elke denna vecka, fram t.o.m fred, sen ska hon vila i tre veckor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0