Sune fick gå ut!

Sune har varit riktigt grinig de sista dagarna, vilket är ett tecken på att han är mkt bättre i hoven. 😊


Jag har ju redan bestämt att han skulle få gå ut i morgon förmiddag, men jag släppte faktiskt ut honom en stund nu i kväll. Jag tyckte så synd om honom och det är ju inte konstigt om han är grining efter två och en halv vecka på box!!!! 

Tog in Elke ( och Majsan) för säkerhets skull. Tänkte att det blev lugnast så. Det var bara Pumba som fick vara ute med honom och så la jag ut hö. Pumba håller sig på avstånd från Sune, då det är han som mest blivit utsatt för hans aggretioner. 

Sune höll sig lugn faktiskt. Gjorde några jämnfota hopp rakt upp, men annars gick han mest runt och luktade på allt. 😊


Fina bandaget var på och boots på båda fram. Blir spännande i morgon när alla fyra ska ut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0