Clinic och en mkt bättre Elke

Igår kväll var jag och Mirre på en clinic med Elisabeth Lundholm, i Timrå. Den var jättebra och gick ut på grunder och avspändhet, oavsett vilken nivå man rider på. Hon var väldigt bra och rolig att lyssna på. Fina ekipage att titta på, bl.a. våran vän Johanna och Mirres tränare, Issa. 😊

Idag har vi ridit båda hästarna. Jag red Elke och Mirre red Sune. Elke börjar nu kännas som vanligt igen. Hon kickade lite från början i galoppen, men har jag inte skänkeln för långt bak så går det bra. Jag red mkt övergångar, jobbade rakriktning, förvänd galopp. 

Sune ser som vanligt riktigt fin ut när Mirre rider. De jobbade lite med piruetterna idag och hon får mer och mer kläm på de nu! 👍

(null)

I morgon ska jag ta Sune och Mirre rider Elke. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0