Kallt!

I morse var det -22 när jag klev upp. Usch, det är för kallt. 

Red Elke på förmiddagen och hon känns jätte bra! Ställer inte just några krav, mer än att hon ska spåra och vara följsam. Rider mest rakt fram och stora volter. 

Efter lunch red jag Sune och han känns pigg och fin. Ngt tung i handen, men han är inte riden på några dagar ( longerad), så det är inget konstigt. Han kändes pigg! 

Det märks att Janeiro nu börjar få lite tråkigt i sin hage. När jag red Sune sprang han runt lite. I morgon släpper vi lag dem! 😁

När Mirre kom hem longerade jag Janeiro också. Då var det -21 grader! Det verkar som det blir kallt i natt, men på söndag ska det bli bättre. 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0