Kallt!!

Nä, nu är det för kallt! I morse var det nästan -25!!

Tanken va att Mirre skulle rida idag men det är ca -22 nu också, så jag longerade Sune och även Pumba när jag kom hem från jobbet. Det var kallt! 

Något positivt är, att det iaf är ljust längre på dagarna nu. Det är skönt. 

I övrigt så vilar Elke veckan ut. Hon är jätte pigg och verkar tycka att vila är onödigt. 😜Sune har gjort några fina pass med Mirre, där det sista var ett riktigt bra pass. Mirre tyckte han var väldigt mjuk och fin. På söndag ska de träna för Issa, ska bli roligt att se. 

(null)

Nu hoppas jag att det blir lite varmare väder igen, men tyvärr tror jag det ska bli kallt i morgon med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0