Byten i varje

Det var nog ca en månad sedan jag red Sune. Jag har ju ridit Elke nu, eftersom Mirre vill fokusera mest på Sune. 

I allafall då red jag Sune nu i kväll...och Mirre gör verkligen ett super bra jobb med honom. Vilken ryttare hon har blivit! 

Jag kände direkt när jag hoppade upp, att han var mkt känsligare för skänkeln. Han kändes jätte pigg och fin. 

Jag tänkte jag skulle prova byten i varje, Mirre har ju gjort 6-7 stycken och det har ju sett så lätt ut...jag fick knappt till byt-byt!!!

Mirre sa att jag red för fort och sen ska jag inte göra för mkt. Det var inte lätt, hittade liksom ingen bra timing. Hoppas jag får möjlighet att prova lite mer, skulle verkligen vilja lära mig detta. 😊

Mirre har ridit Elke i förrgår och i kväll och hon tycker att hon känner skillnad på henne. I morgon fredag och lördag ska de träna för Jeanna igen. Blir spännande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0