Träningsvärken från h-vete

Jag har börjat styrketräna med Mirre! Ja, det är sant! Vi tränar fyra dagar i veckan och kör olika delar av kroppen. I söndags var det ben! Jag tycker själv att jag är ganska stark i armarna, men inte i benen....

I går och idag har jag haft världens träningsvärk!!! Jag kan knappt gå och inte sätta mig ner. Är alldeles öm i lår och rumpa. 

Idag kravlade jag mig iallafall upp på Sune för att försöka rida lite. Första travstegen under lättridning gjorde så himla ont. Efter ett tag gick det dock bättre och att galoppera var inga problem. 😊 Sune kändes pigg och fin! 
Hoppas det känns lite bättre i morgon. 

I kväll har vi kört axlar och rygg. Det är Marco som hjälper oss. Jag hoppas att jag kan hålla i detta. Det är ju alltid bra att vara stark och tränad i kroppen. 

Sune ja, han känns bara bättre och bättre för varje pass nu. Snart är han igång på riktigt igen. Jag försöker variera mkt med honom. Dressyr, travbommar och lite uteritt. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0