Nya TR publicerade

Nu finns nya TR publicerade på nätet. Kolla in din gren HÄR och håll dig uppdaterad vad som gäller när du ska ut och tävla 2013.
 
 
 
 
"Jag hanterar hästen på ett sätt                                                        
som jag kan stå för och som jag 
är stolt över inför omvärlden

Jag behandlar alla hästar med
respekt
Jag ser till att hästen finns i en
trygg- och säker miljö och jag
reagerar om den far illa
Jag tränar och tävlar i samspel
med hästen och kräver inte mer
än vad vi har förutsättningar att
klara av
Jag ansvarar själv för att öka
min kunskap och kompetens om
hästen" TR 2013

 

"Jag visar respekt för alla 
människor
Jag bekräftar och berömmer 
andra
Jag berättar öppet och tydligt 
om jag har olika uppdrag och 
roller
Jag är en god förebild för 
ridsporten
Jag tar ansvar och agerar om 
någon bryter mot våra regler"

TR 2013


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0