Sune idag

Nej, jag har inte glömt Sune. Även fast det var ett tag sedan jag skrev om honom. Det har varit så mkt annat nu, men Sune är igång och känns fin!

Det vi gjort nu sista passen, är att jobba med att få honom mer ärligt eftergiven i högersidan. Vi har fuskat lite där, så nu har vi fått backat tillbaka lite.

Alla svårigheter hänger ihop med denna högersida; skolorna, rakheten i bytena, piruetterna ( speciellt höger) osv.

Idag jobbade jag med samlingen i galoppen, piruettgalopp. Han ska ta i och galoppera på fast jag samlar honom. Detta gjorde han riktigt bra!

Traven på slutet var riktigt fin, när jag håller efter högersidan. :) Men vi har svårt för att behålla schvungen och gunget, när vi gör mindre volter. Tänk att det kan vara så svårt att rida en liten volt!?


Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad skönt att Sune är på G igen !

2013-08-23 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0