Alla <3 dag!

I dag är det alla hjärtans dag och min kära man har namnsdag! Jag älskar dig! 
 
Mirre och jag red ett pass på banan i e.m. Jag fokuserade på byten idag. Känner att jag är lite ringrostig med tekniken där, men det blev bättre efter ett tag. Jobbade på lite olika linjer och la in olika serier, både 2:or, 3:or och 4: or. Svårast tycker jag att det är med 4: orna. I vänster varvet vill Sune gärna dra sig ut mot höger och tappa linjen, när vi rider på diagonalen. Får vara väldigt noga där att sitta mitt över hästen och hålla in höger bogen.
 
Testade även några byt- byt, men oj, vad svårt det är! Jag är ju alldeles för långsam med hjälpen! Fick i allafall till ngt byt- byt. :) 
 
Hoppas banan blir skottad snart, för nu är det lite för mkt snö, för att kunna göra ett bra pass. I morgon blir det nog skolorna i traven och galoppen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0