Vad är detta!?

Så blev det då helt plötsligt vinter igen, typiskt. Jag hatar detta! Nu när all snö ( så gott som) var bort, då måste det nödvändigtvis vräka ner snö igen. Tydligen ska det bli kallare också. 

Nog för att det har väl varit för bra för att vara sant med våren, som kom så tidigt. Men man vill ju gärna att det ska fortsätta vara så. 

Eftersom jag jobbat hela dagen, plus möte på kvällen, så har Sune vilat idag. Inte så roligt att rida i snöstorm ändå. Tydligen hade hästarna motionerat själva i hagen. Även Xet är sitt vanliga pigga, glada jag. Inte nå ont nu inte! :)

I morgon tänkte jag rida både Sune, Pumba och även göra ngt med Xet. Är ju ledig i morgon... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0