Ledig dag

Tisdagar är ju min lediga dag. Det är så skönt! 

Började dagen med lite mindre roliga saker....putsa fönster! Därefter var det stallet som gällde. När mockningen var klar tog jag in och gjorde iordning Dante för lite tömkörning. Jag tycker att han verkar mer harmonisk nu. Han skötte sug i allafall bra i tömkörningen, även om han inte har världens bästa kondis. 


Han bryr sig i allafall inte om vatten! :-) När jag var klar med tömkörningen, släppte jag lös honom och då gick han efter mig. Vi stannade, backade osv. Duktig kille! 

Nu i kväll har Mirre ridit på Sune. Hon har inte ridit sedan hon åkte av Dante sista gången. Det är bra för henne att få känna sug trygg igen. Då kommer det att gå lättare med Dante också. Hon kände på alla gångarter, gjorde några jätte fina byten. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0