Älskar det här livet!

Jag älskar verkligen det här livet vi lever nu! Just den här tiden, när det börjar bli vår ute och kvällarna är längre.
 
Det är mkt häst nu, men det är just det jag gillar. Vi är ner på "banan" en par dagar i veckan med Princessan. Det är alltid trevligt och man träffar oftast mkt folk. Det är träningar, för både Mirre och mig och tävlingssäsongen har dragit igång.
 
Vi tränar även mkt själva hemma jag och Miranda, på varierande sätt. Det är någonting så gott som varje dag/ kväll och helgerna är inbokade långt framöver!
 
Dessutom, förrutom allt som har med hästarna att göra, spelar ju Mirre fotboll och Marco tränar! Ja, ni förstår att det är fullt upp, men jag tycker det är sååå roligt! Hade vi bara massor av pengar skulle vi kunna ha fler hästar och ännu mera att göra! ;) Det är ju tur att vi är intresserade av hästar hela famljen. Det gör ju allt så mkt roligare också.
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg:)

2013-04-10 @ 08:29:25
URL: http://fridaaaxelsson.blogg.se
Postat av: Marianne

Finaste Sune !!!

2013-04-10 @ 17:44:18
Postat av: Anna

Ja visst är det härligt när det är ljust hela kvällarna, så man slipper pannlampan ;) Men skulle gärna ha en upptinad ridbana....

2013-04-11 @ 12:36:31
URL: http://dressyranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0