Tävlingsförberedelser

Ja, då var det dax att leta fram fracken och de vita ridbyxorna igen då. I morgon kl 17.58 ( tror jag) gör vi årets första start. Ska bli roligt och spännande!

Idag var det uteritt med dressyr som stod på planeringen och Sune kändes jätte fin. Jag red alla delar ur programmet, utom piruetterna. Man kan ju faktiskt göra de flesta övningarna efter vägen.

Efter det putsade jag alla grejor. Välbehövligt kan jag säga, är inte allt för duktig på det under vinterhalvåret!

I morgon får Sune gå ute i hagen som vanligt. Hinner räkna ut i morgon när vi behöver åka. Ska rida fram direkt när vi kommer tänkte jag, har ingen uppstallning.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Rent och välputsat !Så ska det se ut , kära dotter !! Kram ! Hoppas det går bra idag , följer dig Online !

2013-03-09 @ 09:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0