Härlig lördag

Vilket härligt väder det har varit idag! Vi började dagen ( morgonen) med att äta frukost ute. :-)

När vägen tinat upp lite var det dax för en tur med Xet. Marco kör och jag åker med ( han kan bli lite vass, då orkar jag inte riktigt med honom). Xet kändes fräsch och fin. 

Efterlite lunch packade vi in hästar och utrustning och for till Ånge för lite trimning i ridhuset. Kandaret var på idag igen och Sune kändes fin från start. 

Efter uppvärmning red jag delar ur både PSG och Int1. Galoppsaxen fick jag ta om några gånger, så att jag fick plats med sista bytet. Red helpiruetterna ur Int och där satte han sig riktigt bra. Tappade lite energi, men var ändå bra. 

Sune var så med mig idag, att det kändes nästan enkelt med alla rörelser. Avslutade med trav och delar ur programmen. Här kunde vi äntligen genomföra hela travprogrammet i den stora, luftiga traven! Fick ta om ngn gång från början, eftersom vi tappade takten i trav volterna, men sen gick även de bra. Just nu är dessa 8-meters volterna i trav svårast! 

Avslutade passet när vi fått till det. Är super nöjd med Sune idag...igen!


Även Pumba var jätte fin idag, se Mirandas blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0