Tävlingsvecka, Mirre-Sune

På söndag är det dax för säsongens sista tävling. Det är Mirre och Sune som gör ett sista försök att ta det andra kvalet till Msv a. Skulle så klart vara skönt för de att ha det klart inför nästa säsong, men de har ju ändå ett klart! 

Veckan blir så här ( fast det är redan onsd): 

Månd: Sune vilar, Mirre promenad m Elke
Tisd: Sune och Elke vilar
Onsd: Mirre rider lösgörande på Sune. Jag tömkör och rider Elke.
Torsd: båda vilar
Fred: Mirre rider programdelar Sune. Jag tömkör/ rider Elke
Lörd: Mirre rider lättare pass på Sune, jag rider Elke
Sönd: Mirre tävlar Sune Msv C, Msv B . Elke vilar

Kommentarer
Postat av: sanna

Har ni fått klart att MsvB:4 kvalen gäller även nästa år?

Svar: Ja, jag har mailat förbundet. De kval man tar i år gäller 24 månader. Det är bara nykval nästa år, som går efter nästa års regler. 😊
lizettepadellaro.blogg.se

2016-10-05 @ 19:59:38
Postat av: sanna

Undrar jag för att vi diskuterar det i bekantskapskretsen just nu men ingen av oss har fått svar från Svenska Ridsportförbundet ännu :)

2016-10-06 @ 16:14:09
Postat av: sanna

Kanon! Tack!

2016-10-07 @ 17:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0