Kallt men fin vinterdag

Dagarna går så fort nu och det är bra, snart vänder det och blir ljusare. 

I morse var det -19 grader kallt! Mitt på dagen var det runt -15. Sune har varit svälld i höger bak, men ingen värme eller ömhet. Ingen hälta heller, så han har rört sig lite lätt ändå fred och lörd. Idag var det helt bra, så då red jag lite mer. Antagligen har han bara slagit sig eller så. Pigg var han iaf idag när jag red! 😊

Elke vaccinerades i fredags och har därför bara longerats lite lätt av Mirre. Mirre har inte varit riktigt pigg heller, så det passade ju bra. Elke däremot är väldigt pigg och glad! 

(null)

Nu jobbar jag bara fyra dagar till, sen är jag långledig, ska bli sååå skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0