Duktig kille

Red ett lite tuffare pass på Sune idag. Det var ett tag sedan, eftersom Mirre rider honom ganska mkt nu. 


Efter uppvärmning kände jag på lite arbetspiruetter, för att veta lite hur jag ska hjälpa Mirre med de sen. Sune blir lätt långsam i den samlade galoppen, så jag red på mycket framåt emellan och försökte ta med mig den aktiviteten in i vändningen sen. Gick ganska bra efter ett tag. 

Avslutade med travjobb, där jag ville att han skulle ta i mer, men ändå vara kvar på bakbenen. Lite svårt från början, men även här blev det bättre efter ett tag och jag avslutade nöjd ( och svettig) 😜.


I morgon tror jag Sune får gå ut i skogen och i helgen vill nog Mirre rida. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0