Pigg och fräsch 18-åring

Det är så roligt att Sune, som nu är 18 år (!)känns så fin och fräsch i kroppen. Dessutom är han pigg och glad. 😊


Har gett B-vitaminer till han och Elke nu under några veckor, vet inte om det har del av att han känns så bra?! I höstas när vinterpälsen skulle sättas, blev han ganska påverkad, så därför provade jag nu vitaminer. 


Tycker han är väldigt fin i kroppen också. 


Idag har jag ridit prinsen och vi jobbade lite med piruettarbetet. Är ju lättare för mig också att hjälpa Mirre med detta när jag jobbar med de själv. 

Det gäller att komma igenom " kan själv, översamla sig" gränsen. Sune vet precis vad som förväntas av honom så han vill gärna förekomma. 😜 

Tyckte vi fick till det bra idag. Framåt tänk och formad innersida, är vad som gäller just nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0