Tydlighet

I kväll har jag och Mirre ridit varsin häst igen. Jag på Sune och Mirre på Elke. 

Sune som tagit det lugnt några dagar efter vaccinering, fick idag komma igång lite mer. Kvick och framme, det är det som gäller! Även om man får påminna honom lite X-tra när han tagit det lugnt några dagar, så kommer han ganska snart in i det igen. 

Elke var superfin idag. Jag tycker Mirre skrivit så bra om det själv, så gå in och läs mer här

Håll tummarna för de två i morgon på tävlingen! Själv får jag vara hemma, då jag inte kan ta ledigt från jobbet. Det blir Marco och Mirre som far. Lite ovant att att vara hemma faktiskt, men jag går hålla koll på Equipe! 😁






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0