Hästar på rymmen!

Idag har hästarna varit på rymmen en sväng. De har antagligen hängt över tråden så att den gått av. Som tur var gick de inte så långt. De hade gått till en bonde som har kor, en bit bort. KOR.... Sune som är rädd för kor, men dit kan han gå!

Marco hämtade Sune, så följde de andra efter. Tur att det gick bra, de hade nog inte varit ute så länge, för de var inget svettig eller så.

Kallt är det också, -22,5 är det ute nu!!!! Usch, fy, alldeles för kallt för att rida. Hoppas de blir bättre i morgon, när jag är ledig.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ojsan, tur de gick bra!

Bruno rymmer var å varannan dag han med.... Igår hade grannen hittat han i en kurva där :P

Ses på tors :) kramkram!!

2012-12-11 @ 20:04:26
URL: http://jen81.blogg.se
Postat av: Linda

Hua det är aldrig roligt när de rymmer, och när det är vinter så brukar ju strömmen inte ta lika bra på hästarna med alla päls och täcken, vet inte hur många gånger jag hittat Bitter som hängt över tråden :O

Sv: Jag har riktiga vinterstövla Muckboots, bland de varmaste man kan ha :D Sen har jag hittat ett par superbra vantar på hööks faktiskt som håller värmen bra.. jag är egentligen en frusen människa av mig men jag frös inte ett dugg igår ^^

Fin blogg!

2012-12-12 @ 11:29:28
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0