Idioter eller?!

Ja, jag pratar förstås om oss själva. Det är nog bara idioter som ger sig iväg med bil och transport i detta väder. Men vi gav oss iväg i allafall mot Bergsåker, med Princessan. Vi tog oss både dit och hem helskinnade, men det var ett j-la väder och väglag. Tror inte att vi gör om det igen!
 
Hur gick det då? Jo, Jonas tyckte att Princessan var bättre än sist, men hon är fortfarande inte lika bra som hemma. Han tycker ändå att vi är på rätt väg, men att vi ska öka på träningsdosen med en dag till, samt utöka sträckan. Vi känner ändå att det går åt rätt håll nu, för hon tar ju i riktigt bra hemma. Det har hon inte gjort förut. Bara att nöta på. Nytt banjobb om ca två veckor. Fram tills dess ska vi träna på ännu mera, passar bra nu när vi blir lite ledig över jul och nyår.
Det var inte många fler ute kan jag säga
 

Som om inte vädret var nog, ändå sedan vi kom hem har vi hållit på och j-las med transporten. Började med att Marco körde ner i diket när han skulle backa och ställa undan den. Det går ju inte att SE någonting, allt är VITT!  Vi fick hit en traktor som hjälpte oss att dra upp den. Sedan skulle jag fara och ställa den på gården, uppför en liten backe....tror ni att det gick? NÄ, naturligtvis fastnade jag när jag kommit nääästan enda upp. GAHHH!!! Våran 4-hjuls drift på bilen funkar nämligen inte. Kan säg att vi svor ett antal gånger över bilen. Vi fick hålla på och backa, koppla lös, koppla på o.s.v, tillslut fick vi den på plats vid stallet.
 
En sån dag!!!!!! Hur har din dag varit??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0