Jag funderar...

... på att vara med på nästa markarbetes träning för Ulla! Bommar och några småskutt ska vi väl klara?! Eller rättare sagt... ska väl JAG klara. Sune både kan och vill hoppa, så det är inga problem. Sune blev faktiskt bästa hopphäst när han var 4 år! Han fick 9-10 i betyg, inte dåligt!
 
Jag däremot hoppar inte så mkt längre, blir några enstaka små hinder (50 cm) ibland. Men det såg väldigt roligt ut det Mirre var med på igår....
 
Jag började ju min "karriär" som hoppryttare (en si så där 23-24 år sedan), så det ska jag väl klara! :) OJ, är det så länge sedan....jag var väl en 15, 16 år....ja åren går... ;)
 
Det här är när jag och Sune hoppar i somras.... i dressyrsadel.
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Med den stilen klarar ni alla höjder !!!!

2012-12-11 @ 15:55:45
Postat av: Jenny

Håller med mamma din! :)
Ser ju hur lätt å naturligt ut som helst!!
Klart du ska va med :D

2012-12-11 @ 20:03:12
URL: http://jen81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0