Häst x 3

Idag har jag jobbat med tre av våra hästar...
 
Började att rida på Cocco på ängen. Hon är ganska mjuk och fin i sidorna nu, men det är fortfarande höger bog- vänster bak. I galoppen, däremot blir hon lite för stark tycker jag (byta bett?) och vill bara springa i från arbetet. Hon var ändå duktig tycker jag.
 
Efter Cocco tömkörde jag Sune på ridbanan (tur vi  har lampor). Eftersom det är ganska hårt, så blev det lite piaff och passge jobb. Ingen galopp.
Sunepune
 
Efter Sune avslutade jag med att tömköra även Princessan. Det blev mkt uppmjukning i skritt, men även endel travarbete. Hon är väldigt mjuk och fin och arbetar i en för henne bra form.
 
Princessan
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vackerhästarna !!!

2012-11-29 @ 17:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0