Vad har du gjort i dag då?

Själv har vi, som jag nämnt tidigare löshoppat Cocco och Sune:
Cocco hoppade några jätte fina språng!
 
 
Tyvärr blev det inga kort på Sune över själva hindren... men här är ett precis efter! ;) Sune var lite skeptisk till hoppningen idag och hoppade VÄLDIGT stora språng över hindren. Det blev även en tvärnit  när jag höjde lite grand, så jag sänkte direkt och då hoppade han igen. Det var inte läge att hoppa högre idag.
 
Efter hoppningen var det Princessans tur:
Härlig bild , tycker jag. Det här är uppifrån backen där vi både kör och rider. När man har kommit hit upp planar det ut ca 500m, där körde vi några intervaller idag.
 
Princessan kändes riktigt fin idag. Nu är vi mycket mera konsekvent med henne, att hon ska ta i och vara på "bettet" hela tiden, även om det inte alltid går så fort.
 
Ja, det var våran söndag det. En ganska vanlig söndag, med andra ord. vad har du gjort idag då?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härlig dag!:D
Själv har jag varit å grejat i stallet, sen red vi ut en sväng. Medans svettbollen fick stå å torka i stallet åkte vi och hämtade hö hos Kjell :)
Sen hem å tog en prommis till mamma, å nu väntar man på Solsidan! :D

2012-11-04 @ 19:20:58
URL: http://jen81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0