Bra avslutning på säsongen!

(Foto: Miranda Padellaro)
Idag avslutade jag och Sune tävlingssäsongen med att rida på 63, 8 % i Msv A. Känslan i programmet var att Sune var jätte seg. Ingenting som syntes, sa Marco och vi hamnade mitt i resultatlistan. Sune var väldigt lydig och fin och det var en jämn uppvisning, men jag klantade till det och missade ett byte efter första piruetten (som inte heller blev så bra) !!!! :(
 
Summa summarum; det var  ändå en bra ritt, med tanke på att jag tyckte att han var seg OCH att jag fick en 0:a på bytet efter piruetten!!!
 
Efter ritten idag beslutade jag mig för att stryka mig i morgondagens klass. Inte för att jag var missnöjd, utan tvärtom, jag var nöjd! MEN Sune känns inte helt på topp och jag vill inte avsluta säsongen med en dålig ritt!  Nu laddar vi om inför nästa säsong och tar med oss det som var bra från denna säsongen.
 
En summering från säsongen kommer, samt fler bilder från idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0