Program

Idag blev det ett rejälare pass med Sune, på kandaret. Efter uppvärmning, red jag först igenom skolorna som de är i Msv A. Därefter galopp delarna i samma program. Fick ta om vänster piruetten några gånger innan jag blev nöjd, höger var riktigt bra!
 
Sedan red jag igenom hela programmet och det gick helt O.K, även om vi inte kan hålla den traven jag vill igenom hela programmet, men det kommer. På slutet travade han på jätte fint, så det kommer mer och mer....
 
Sune känns fortfarande lite seg i bland, men det kan ju vara en kombination av pälssättning och att det är i slutet av säsongen. Jag hoppas ändå att vi kan få till en bra avslutning på säsongen till helgen.
 
I morgon får han vila och på fredag blir det bara lite uppmjukning.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Det låter bra inför helgens tävlingar !

2012-10-11 @ 16:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0