Cocco går framåt

Tur att jag får rida Cocco iallafall, så jag får rida ngn gång i veckan!
 
Idag tyckte jag att hon kändes mjuk och fin i från början. ganska jämn på båda tyglarna. Vi fortsatte att jobba endel raka spår. Jag växlar mellan svag öppna -volt- svag öppna o.s.v. Hon vill gärna räta ut sig när det blir jobbigt.
 
Mitt i passet hade hon endel åsikter om vad vi skulle göra. Jobbigt tyckte hon, men jag lyckades övertala henne att jobba vidare och då gick det bra! ;)
 
Hon vill inte riktigt ta stöd på yttertygeln i vänster varvet, samtidigt som hon gärna vill räta ut sig där. Ändå har hon blivit otroligt mycket bättre! I höger varv däremot, vill hon gärna förböja halsen och bita fast lite på yttertygeln. Där fick jag jobba med att motställa henne och samtidigt vända med framdelen.
 
Hon jobbade på riktigt bra idag. I morgon ska Mirre rida igenom programmen på henne, inför helgen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0