Komfortzon

Sune är fantastiskt mjuk och fin att rida på alla sätt. Det jag har märkt är att han lätt vill hamna i sin komfortzon. Oavsett om jag rider honom i en låg eller hög form. Så idag tänkte jag verkligen på detta och la honom x-tra rund och låg i formen. Fick jobba lite med detta, då han gärna vill krypa upp ett snäpp.

Samma sak när jag på slutet plockade upp honom i en högre form. Då krävde jag verkligen hög form. Det visade sig va ett bra jobb, för han var superfin i traven , i den höga formen.

Pumba fick ett enkelt lösgörande pass. Bara rund och loss. Det gjorde han bra.

Majsan står för dagens bild....



Kommentarer
Postat av: Marianne

Man kan nästan se hur skönt hon tycker det är !!!

2013-12-12 @ 13:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0