Sista dagen för året

Nu lider 2013 mot sitt slut och jag ser fram emot nästa år. 

Det ska bli spännande att se hur 2014 blir på både hästfronten och annars. Jag tror att Miranda och Pumba kommer att bli livsfarliga på tävlingsbanorna och det ska bli jätte roligt att följa de! Hoppas att även jag och Sune får till en bra säsong, ( med fler Intermediere starter),men han gör mig aldrig besviken. Vi är nu taggade att träna och tävla! 

Vi har ju även ett spännande trav år att se fram emot.... X et har tränat på väldigt bra nu under ledigheten. :-)

Ett år äldre blir våra kära vänner också. 16, 15, 12 och 11. Pumba är äldst och sen kommer Sune. Tänk att Sune blir 15 år! Jag har haft honom i 13 år och fler ska de bli.

Nyårsafton firar vi hemma. Det blir 3- rätters middag. Innan dess ska jag och Mirre rida ut en sväng, innan de börjar skjuta... Det var en heldel fyrverkerier i fjol vid 12 slaget, men hästarna var ganska lugn ändå. Hoppas det blir lugnt i år med! 

Vill passa på att önska alla ett Gott Nytt År!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0