Tråkigt!

Det regnar och regnar! Är bara IS överallt! När kommer snön egentligen? Ett ridhus på gården vore inte helt fel....

Ja, ja nu har jag spytt ut mig lite. Det är bara att gilla läget eller gå i ide. Jag gillar läget och gör det bästa av det. 

Nu har vi inget ridhus, så igår red jag med Sune på ängen. Det gick faktiskt bra det med. Sune känns jätte fin. Fortsätter att variera formen mkt och det är ett bra jobb för honom. Jobbade även "läxan" jag fick av Peter. Det som stärker inför piruetterna.

Det är faktiskt en fördel också med att inte rida i ridhus flera dagar i veckan. Förutom mer varierad träning, så när vi far in och rider, tycker hästarna att det är roligt! :)

Efter nyår ska vi lösa ridhusabonnemang och åka in en gång varje/ varannan vecka. Ska bli roligt. I helgen rider vi nog ut, lär bli mkt sånt nu under ledigheten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0