Söndag

Idag har jag ridit Princessan och Sune.

Började med Princessan, jösses vad hon travar stort! Det känns som man ska fara ur sadeln för varje steg. Jätte duktig var hon i allafall.

Därefter var det Sunes tur. Jag och Mirre red samtidigt idag, men vi kom fram till att det är mkt lättare att hjälpa henne om hon rider själv. Marco hjälper henne också, men behöver min förklaring ibland.

Marco tittade lite på mig. Samlingen i galoppen gick bra. Som avslutning red jag öppnor i trav. Högeröppnan är jättefin. Där kan han växla upp traven ett snäpp. I vänster tappar han takten i bland, men fick ändå till det bra innan jag slutade.

Efter ridningen kände jag mig helt slut. Blir nog tidig kväll i kväll, efter Ponnyakuten. :)


Kommentarer
Postat av: Marianne

både Cocco och Sune var jättefina ! Miranda är jätteduktig !

2013-02-04 @ 09:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0