Något jag inte gjort på länge!

Jag nämnde för ett tag sedan i bloggen att jag funderade på att vara med på en markarbete/hopp träning med Sune... sagt och gjort, i morgon kl 17.00 ska jag till! Ska bli roligt och spännande, jag som dressyrtant ska vara med på detta! :)

Miranda och Cocco rider i gruppen före mig. Miranda tyckte det var jätte roligt sist hon var med. Förhoppningsvis kommer det bilder!

Förresten, idag fick vi ridbanan skottad. Jag provred där direkt och nu kan man äntligen börja med lite rörelser. Sune var lite seg för skänkeln från början, men blev bättre efter ett tag. Jag har ju inga sporrar heller, har inte ridit med de på några månader nu, kanske ska börja med de igen......


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du kommer tycka om passet, men de tror jag säkert :) Själv är man lite orolig på vad man gett sig in på, står ju hoppning!! Jaja, tur man kan bestämma själv hur "högt" man vill hoppa ;)

2013-01-03 @ 22:12:36
URL: http://jen81.blogg.se
Postat av: Miranda

Ja du "tant" vi får se hur det går kameran ska med! ;)

2013-01-03 @ 23:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0