Kiropraktor besöket

Igår var vi alltså till en kiropraktor på Bergsåkers travet, med Cocco.
 
Hon klämde och kände igenom hela kroppen....och hittade inget fel på henne! :) MEN det hon märkte var, att hon har trånga luftvägar! Så när det blir för jobbigt, behöver hon köra upp huvudet för att få luft helt enkelt. Det stämmer in på hennes beteende när vi var i Östjämten. 
 
Nu går hon ganska länge innan det blir så, men det gäller att ta hänsyn till detta när Mirre tränar och tävlar. Då ska det nog gå bra! ;)
 
Ganska fantastiskt tycker jag, att det inte var ngn låsning eller något på henne. Bra jobbat Mirre! Ja, just ja, hon var liiite stum i ländryggen, men det var absolut inge mycket. Hon visade oss hur vi kunde massera och stretscha henne där. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men va skönt!! Skulle vilja ta Ebbe till en kiropraktor igen jag med. Vem va ni till och va kostade det?

Svar: Hon heter Monika Nilsson och är på travet varannan måndag. Hon är duktig tycker jag. Jag tror det kostar runt 800-900 kr, vet ej riktigt för vi tog på faktura.
lizettepadellaro.blogg.se

2013-07-30 @ 13:21:19
URL: http://jen81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0