YES!

Jag är super nöjd med debuten i Intermediere idag! Vi fick drygt 63% och var bara en dryg procent i från en andra placering!

Med tanke på hur dåligt det gick i går, hade jag faktiskt funderingar på vad jag hade i Int klassen att göra!? Jag tycker inte alls vi gjorde bort oss idag, tvärtom. De övriga som red klassen har ridit den tidigare.

Idag hade jag inga krav på Sune, utan tänkte bara på att rida prydligt och styra runt. Vi hade lite små missar, orent sista byte i saxen, stora piruetter bl.a.

Mer bilder och ev film kommer nog i morgon. Är så trött nu....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grymt jobbat Lizette O Sune!! Hejja er!!! :D

Svar: Tack så mkt!
lizettepadellaro.blogg.se

2013-07-21 @ 23:08:21
URL: http://jen81.blogg.se
Postat av: Anna Johansson

Grattis! Det är ju grymt att debutera på 63% !!! Och du snacka att ni inte var färdiga=). Svår klass! inte illa pinkat!

Svar: Ha, ha, ja det är ju helt O.K! Nu är det bara att träna vidare!
lizettepadellaro.blogg.se

2013-07-22 @ 12:54:18
Postat av: Jenny

Der är flera som grattat till fina poängen i Int.1 på ÅRKs FBsida ;)

Svar: Va kul! Tänk om de kunde kommentera här på bloggen i stället.:)
lizettepadellaro.blogg.se

2013-07-23 @ 15:40:59
Postat av: JennyM

Men åh vad roligt! Vilken fantastisk debut! Jättegrattis :)

Svar: Tack snälla!
lizettepadellaro.blogg.se

2013-07-25 @ 02:27:50
URL: http://jmdressyr.se
Postat av: Jenny

sv:Hehe ja jag skrev faktiskt det på sidan där att du inte är en facebook-nörd som oss andra så jag tyckte dom kunde skriva på din blogg ist ;)

2013-07-28 @ 22:57:53
URL: http://jen81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0