Är jag tokig, eller?!

Jag har anmält mig till en Intermediere i Bollnäs 20-21 juli! Är jag tokig ,eller....
 
Jag har ju kvalat så jag får rida klassen och jag tänker rida den helt kravlöst, bara för att veta vad vi ska träna mer på. Det är ju faktiskt svår dressyr...
 
Rent tekniskt så gör vi alla rörelser i programmet och vi har ju faktiskt en månad till på oss att träna också. :) Ska bli roligt att åka på ett nytt ställe att tävla. Har aldrig varit i Bollnäs och tävlat. Cocco kommer ju därifrån, så vi har varit på själva anläggningen.
 
Skulle jag känna att det absolut inte går, så kan vi ju alltid byta klass. Jag ska även rida en PSG där.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad kul ! Ska bli spännande att se hur det går ! Och du har ju tid på dig att träna på rörelserna !

2013-06-18 @ 13:51:58
Postat av: Anna Johansson

Klart du ska vara lite wild & crazy. Va kul! Lycka till!

2013-06-18 @ 16:11:13
Postat av: Jenny

Spännande, å kul! Går säkert bra! :)

2013-06-18 @ 18:50:44
URL: http://jen81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0