Mina mål inför söndagens start

Jag har satt upp några mål för mig själv inför morgondagens start i PSG (nationell): 
 
  • våga rida på framåt...
  • MEN även våga stämma av, så att Sune blir luftigare
  • komma till ridning, sitta i sadeln
  • rida noggrannt, varje steg!
  • rida på minst 62%
Ja, det är mina mål inför i morgon. Sune kändes jätte fin idag när jag red. Fick ta om öppnorna några gånger, för han missförstod mig, men sedan blev de jätte bra! Slutorna är fortfarande inte som jag vill, men dem får vi träna vidare på sen. 
 
Jag har ju turen att starta först igen! ;) Så i morgon blir det till att kliva upp tidigt. Jag och Mirre åker senast kl 6.00. Jag startar 9.00. Håll tummarna!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

spark i baken! Håller tummarna ja!
Kram! (jag kommer vabba på mån, men kommer på APT'n).

2013-06-01 @ 19:04:13
URL: http://jen81.blogg.se
Postat av: Anna Johansson

Härligt Lizette! Grattis till kvalet. Förstår dina målsättningar helt och full och fnissar lite åt oss hästtjejer. Hur vore det om vi tog och satt i sadeln varje gång vi red? ;).

2013-06-02 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0