Härlig lååångfredag

I dag har vi haft en härlig dag med sol och hästar!

Började att köra Princessan i intervaller. Jag körde henne idag, vilket jag inte gjort på länge. Woaow, vilken skillnad det va! Härligt tryck i henne!

Efter en lunch, som var korvgrillning ute, red jag och Mirre ett pass på banan. Marco tittade på oss idag, när vi red.

Jag började med samlingen i galoppen och därefter stora arbetspiruetter. Var noga med kvalitén i galoppen och det gick riktigt bra. :)

Efter galoppen gick vi över till att jobba öppnor och slutor i traven. Där fick vi ta om några gånger, framför allt i vänster varv. Till slut var det O. K, men detta måste vi jobba vidare med.

I morgon får Sune och Cocco vila, Princessan ska gå igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0