Vinst i PSG!!!

Ja, det blev alltså vinst för Sune och mig i St. Georgen idag i Östersund. Vi vann på 64,61%.
 
Sune var duktig och gjorde det han skulle. Vi missade lite i serien i vart 4:e (mitt fel). Dessutom hade jag inte den där "woaow" känslan i traven (som vi haft på träning), men bjudningen var ändå mkt bättre än förrut. Om jag får önska ngt, så är det ett jämnare och mera tryck i traven. Nu blev det lite ojämnt, men då har vi ngt att jobba på! :)
 
Mirre var med som hästskötare och fotograf...
 
 
 
Fler bilder kommer en annan dag....

Kommentarer
Postat av: Marianne

Så roligt ! Vilken morsdagspresent !!! Kram !

2013-05-27 @ 10:09:26
Postat av: Linnea

Men gud vad kul! Som du har kämpat! :)
Grattis!

2013-05-29 @ 10:27:15
URL: http://linnealidholm.se/
Postat av: Fanny

Vad snygg häst du har! Älskar fuxar med bläs :D

Svar: Ååå, tack! Ja, han är så fin så! :D
lizettepadellaro.blogg.se

2013-05-29 @ 22:39:02
URL: http://fannypettersson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0