Enkla (byten) pass

I dag fick Sune ett enkelt pass på ridbanan. Viktigt att de ibland får ett lugnare och enklare pass, att man inte alltid rider på max. 
 
Jag red bara en halvtimme, rund och låg i alla gångarter. Krävde inte ngn stor flaschig trav, men kunde ändå känna att jag hade en BRA taktmässig trav. Efteråt skrittade jag av honom ut efter vägen.
 
Med Pumba red jag, efter uppvärmning, endel enkla byten. Han var jätte duktig och gjorde det riktigt bra när jag engagerade bakdelen alldeles innan jag gick ner till skritt. Provade även på lite öppnor och slutor idag, även detta gjorde han helt O.K. Han har fortfarande lite svårt att hålla bogarna på plats. De vill gärna glida ut här och där, men när han väl är inom ramen är han jätte fin!
 
Fina Prinsen..
 
Sune och Majsan njuter av höstsolen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0