Måndag

Ja, då var det en ny vecka igen. Otroligt vad veckorna går fort! Det är full rulle mest varje dag och då går ju dagarna fort. I dag tex. jobbade jag till 17.00, sedan red jag och Mirre ett pass på banan. Därefter mockade vi, fixade mat, vatten och nattade hästarna. Vid 19-tiden åt vi middag!
 
Passet med Sune idag, var mest lösgörande. Han har ju inte gått dressyr nu på några dagar, så jag ville mest kolla så att han var mjuk och fin, svarade för skänkeln och bjöd framåt. Kollade även av lite byten, serier. Allt detta fungerade bra, så då travade jag av honom.
 
I morgon blir det kandaret och lite mer rörelser/ programdelar. Rider nog igenom åtminstonde ett av programmen inför helgen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0