Tankar och mål 2015

Sune blir 16 år nästa år, men han fortsätter att utvecklas och har nog aldrig känts bättre än nu. Även jag utvecklas ju och jag lär mig nya saker hela tiden. 

När vi köpte Sune hade jag som dröm-mål att kunna rida St Georg och nu har vi ridit Intermediere på nästan 64%! Nu tränar vi piaff, passage och byten i varje.... helt sjukt! 

Något annat jag tycker är otroligt roligt är att rida ponny. Pumba har/ är så rolig att rida och jag hoppas att jag får fortsätta med det och även tävla honom igen!?

Xet gör sitt sista tävlingsår, nästa år. Han blir då 12 år. Vi hoppas att han ska få avsluta sin karriär på ett bra sätt. Vad som händer sedan med honom, vet vi inte ännu...

mina mål 2015 är:
Först och främst prioritera Miranda och hennes tävlingar, både med Pumba och Sune.
Träna regelbundet för tränare.
Förbättra piaff och passage.
Träna vidare med bytena i varje ( kunna göra fler än tre).
Tävla avslappnat och kunna rida den stora traven på tävling.
Göra några nationella starter ( PSG och Int.I) och ha jämna bra resultat.
Göra någon start med Pumba i LA, Msv C.

Jag ser verkligen fram emot nästa års träningar och tävlingar. Det ska bli roligt att komma ut igen. Dessutom kommer jag troligtvis att tävla på tävla nästa år. Tycker Sune funkar bäst på det! 

Arkivbild från i somras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0