Jag är tillbaka

Ja, uppdateringen har varit usel av den anledningen att jag har legat däckad, sen jag kom hem från jobbet i måndags. Feber, hosta och förkyld. Tror aldrig jag haft så hög feber, som vuxen ngn gång ( över 39). Det är tur att man har en sån fantastisk familj, som tar hand om allt, inklusive mig! Jag älskar er!!! Ett stort tack till mamma och pappa, som tog hand om skoningen på Sune och Pumba igår!

Idag fredag, är första dagen jag är helt feberfri! :) Nu ska jag försöka komma igång mer och äta ordentligt ( har inte ätit så mkt på hela veckan). På söndag åker jag och Mirre på hennes första tävling för året, till Hudiksvall.

Sune har fått en ofrivillig vila den här veckan, men det brukar inte göra ngt. Detta är även en av anledningarna att jag ( nästan) aldrig planerar in en längre vila för Sune. Man vet aldrig vad som händer. Viloperioder kommer ändå, vare sig de är inplanerade eller inte. I morgon tänker jag i allafall longera honom.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt att höra! :)
Vi ses på måndag :D A
Trevlig helg!
Kram

Svar: De samma, kram
lizettepadellaro.blogg.se

2014-02-21 @ 20:40:48
Postat av: Anonym

Tips på superbra mineraler, dessa har vi och man märker skillnad! http://www.ameproducts.se/biopromin_ame_hast.htm

2014-02-22 @ 17:10:19
Postat av: Anonym

http://www.ameproducts.se/index.htm


Tips på BRA mineraler, vi har till våra och vi märker skillnad. Biopromin

2014-02-22 @ 17:19:15
Postat av: Anonym

http://www.ameproducts.se/index.htm


Tips på BRA mineraler, vi har till våra och vi märker skillnad. Biopromin

2014-02-22 @ 17:19:18
Postat av: Jenny

Va jag som skrev :)

Svar: Ok, tack för tipset. Ska kika på dem.
lizettepadellaro.blogg.se

2014-02-22 @ 17:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0