Underbar dag

Har precis landat i soffan, efter en underbar dag. Solen sken, plusgrader och vårfåglar som sjöng. Kan man spendera en sån dag på annat sätt än med hästar!? Inte vi i våran familj i allafall. Jag har sån tur att vi delar samma intresse hela familjen! : D

Började dagen med att longera Sune. Det blir några lättare joggingpass, innan vi spänner bågen igen. Sune såg oförskämt  avslappnad och lösgjord ut, när jag longerade idag. 

Därefter körde Marco Xet och jag åkte med. Han är verkligen pigg och glad! Det märks att han tagit åt sig av vilan efter förra helgens provlopp.

När vi var klar med Xet, for jag med Miranda och Pumba till Ånge. De behövde få rida på riktigt underlag innan tävlingen i morgon. Det ser fint ut och de är så duktiga. Han blir fortfarande lite seg i bland, men det är ju första tävlingen också. Dessutom är det bara andra hon gör med Pumba! 

När vi kom hem från Ånge putsade vi både grejor och häst, så nu är allt packat och klart inför avfärd kl 07.00 i morgon bitti. Håll tummarna nu...

Kommentarer
Postat av: Marianne

Självklart håller vi tummarna !

2014-02-23 @ 08:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0