Vad tycker ni?




Själv är jag lite splittrad. På ett sätt tycker jag att man ska följa övriga Europa, där gränsen är 16 år. Men å andra sidan, för de ryttare som inte kan/ vill/ har möjlighet att skaffa en stor häst och rida som junior, så är det ett bra förslag. Fast i och för sig vet jag många ponnyer som hävdar sig bra i lätta klasser bland stora hästar.... ja, svårt de där. 

Nu har ju Miranda tillgång till en bra juniorhäst, så personligen tycker jag inte hon ska rida ponny för länge (ca 16 år). Alternativt rida både och under en period, för att kunna utvecklas som ryttare. 

Kommentarer
Postat av: Miranda

Hahahahahahahahahahahah nej jag hoppas på att rida Ponny mer en till 16 ;-)

Svar: Ja, man kan rida både och, men det gör du ju redan! ;)
lizettepadellaro.blogg.se

2014-07-19 @ 15:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0