Ont i armen

Ja, egentligen har jag haft ont i högerarmen i flera månader. Från början kändes det som träningsvärk och gjorde ont lite till och från och bara i vissa lägen. Det gör liksom ont runt armbågen.

Nu sista dagarna har det blivit lite värre faktiskt, känner t.o.m av det på jobbet, så därför fick Sune vila idag... och i morgon också. Då hinner armen vila lite också, så kan jag rida på lördag. :-)

Jag tror, eller är nästan säker på att det är en överansträngning. Blir det inte bättre får jag väl gå till doktorn, men jag vet inte vad han skulle kunna göra egentligen....

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Jobbigt med ont! Annars skulle jag varmt rekommendera Eva Nordlund som masserar oss på jobbet. Hon har laser och grejer också. Om det är något som sitter nån annanstans än i armbågen=).

2014-06-27 @ 13:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0