Mirres tävling

Idag har vi varit i Timrå, där Mirre har tävlat. Hon red en LB och en LA:1. 

I första klassen blev Pumba jätte seg inne på banan. Miranda var jätte besviken när hon kom ut, men de fick ändå 62,9 %. Ganska bra ändå, när man tycker att det gått skit! Hamnade strax utanför placering...igen. Hade samma procent som den 3:e placerade, men hon hade bättre poäng "där nere". 

Inför LA:n gasade hon igång Pumba ordentligt. Han blev bättre och de fick ihop dryga 63%. Det var hon ändå nöjd med. När vi får igång bjudningen i honom, då kommer det att bli super bra!   De får bra kritik av domarna, men det är bjudningen som brister, just nu. 

Det är bara att fortsätta träna, så kommer både vinster och placeringar! :-)

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Hälsa och gratta till fina %! Hejaheja!

2014-03-30 @ 20:14:00
Postat av: Lina :)

SV: Tack! :D Nej, jag uttryckte mig lite klantigt. Det är såklart två kval som gäller! Så har ett kvar! :D Blir tyvärr ingen träning på tisdag.. Först anmälde jag inte för att vi inte hade någon sadel och hon va skel i ryggen, men nu när det ordnat sig så har jag för lång jobbdag istället. så vi ska försöka åka till Peter någon dag istället och träna! :)

Följde er idag på Equipe, Miranda och Pumba komemr bli farliga i framtiden :D Fina resultat!

2014-03-30 @ 20:40:46
URL: http://linawikberg.blogg.se
Postat av: Jenny

Whohoo! Roligt för dom :-) Hejja Hejja!

2014-03-31 @ 07:01:00
URL: http://jen81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0