Fin ritt idag igen

I dag debuterade Miranda ännu ett nytt program, LA:4. Trots endel missar fick de lite drygt 60%. Bra jobbat!

Sammanfattningsvis tycker jag att Miranda varit super duktig under dessa dagar. Började med en andra placering med Pumba i torsdags. Därefter en vinst i LBn med Sune på lördag. Dessutom 60% i båda LA klasserna, som hon aldrig ridit förut. Det är inte dåligt. Man får inte glömma att hon är bara 12 år och dessutom har hon inte ridit Sune många gånger innan den här tävlingen. 

Jag tror att hon har lärt sig massor denna helgen, framför allt att vara lite ödmjuk mot sig själv. ;)

Sune njuter av att vara hemma

Nu är det bara för Sune att ladda om, för till helgen ska jag och Mirre till Söderhamn. Då är det min tur att tävla Sune. Ska bli jätte roligt! I morgon får han dock vila. Ska göra en planering sen för resten av veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0