Glädje och sorg

Lördagen den 20/9 var jag och Miranda till Östersund på tävling. Mirre tävlade Sune i en LB och en LA. Dagen började på bästa sätt, Mirre vann båda sina klasser på dryga 70%, respektive 66%! Vi var jätte glada och jag ringde hem till mamma och berättade hur det hade gått. Mamma blev så glad för Mirres skull! Jag sa till Mirre när vi for hem; "det var X- tra roligt att det gått så bra, med tanke på mammas/ mormors sjukdom...."

Strax efter 20.30 på lördag kväll somnade våran älskade mamma/ mormor och svärmor in.

Dagarna efter har varit fruktansvärda. Det är så svårt att förstå att hon är borta. Mamma som alltid varit så pigg...och det var hon nu också, fram till en vecka innan hon åkte in. Allt gick ju så himla fort. Fyra veckor på sjukhuset och sen hann hon inte ens vara hemma i en vecka?! Jag ville ju ha mycket mera tid. Sorgen och saknaden är obeskrivlig...min mamma...
Varför är livet så orättvist?! Jag hatar denna djävulska sjukdom! 



Älskade mamma, jag saknar dig så otroligt mycket! 



Kommentarer
Postat av: Jenny

Finns inte ord nog hur tragiskt allt är! :(
<3 <3 <3

2014-10-02 @ 20:51:37
URL: http://jen81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0